Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

this could be the first day of my life

Av Josefine - 26 mars 2009 22:10


Jag är hemma. Det är SJUKT skönt! Att bli uppmött av de två bästa töserna i världen på tågstationen. Planer att man ska ses så fort deras skoldag är slut följande dag och ha så kul som bara vi kan ha det. Det är underbart. Det är detta jag saknar så mycket när jag inte är här.

Denna vecka har jag varit mycket duktig. Nittade ett franskaprov såå hårt. Fryste mitt gymkort tills september. Städade hela lägenheten på fyrtio minuter (btw, blev tiptopsuperbra! :D)

Och bäst av allt, idag är jag en lycklig människa!


Jag saknar min Louise. Framför mig ligger fortfarande hennes julkapp/födelsedagspresent. BIG FAIL, right? Och jag ska ringa henne i morgon - det är bestämt här och nu, och gör jag inte det, då blir det straff. Hmm, utan godis hela helgen kanske? ^^


Nu ska jag nana, and get my beauty sleep.

PUUUUUUUSSSSSSSSSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 30 mars 2009 22:37

  Jag borde sova nu. Eller kanske läsa på någon av ALLA läxor som är denna veckan. Men jag är lat. Och jag skjuter som vanligt upp det till morgondagen ... förstår mig riktigt inte på hur jag själv tänker, hmm, hallå!? *knack knack*   Det är dags att...

Av Josefine - 24 mars 2009 19:45

  Wow, jag sitter vid datorn. Tallriken står fortfarande kvar på bordet efter middagen vid halv sex och diskmaskinen är för full för att fylla med all ny skit. Sittandes vid ett bord med nrj på i bakgrunden, ett tjockt mörker utanför. Det här är förs...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards